Monday, August 30, 2010

hang out with her:-)

HAri ini 19 hari dah bulan puasa. Tanpa aku sedar rupenya nak raya dah...hahaaahhah
Baju raya tahun ini macam malas nak beli n xde mood je nak raya coz byk sgt assigment + problem n mcm2 lagi
Tapi hari ini, aku dapat juga mengurangkan tension yang wujud di dalam otak aku...Sudah sekian lama aku tak rase hepi je asyik nak tension je kan..mcm2 problem yang wujud kat aku nie..huhuhhuhu

Tepat pukul 3.30 ptg, bermula la perjalanan cerita ini...hahahhah(mcm penulis skrip)..pada mula janji pukul 5.30 ptg tapi x jadi coz ada hal so aku amik die...padahal pukul 3.30 ptg die x siap lagi..
kena lah tunggu...huhuhhu 
sekurang2 nye aku awal dari die so x kne la "menanam tebu di bibir"...

pukul 4 baru la kuar...setengah jam la kena tunggu
so aku bawa la die g tempat yang die nk g. Sampai kat situ, kedai tutup lak
so mcm dah x de arah tuju je bile kedai itu tutup...
Aku amik keputusan tuk bawa die g cs...
padahal xde arah tujuan pun...hahahaha
pusing2 kat situ sampai pukul 5.30 dan terus beli kfc

Aku terus menuju ke destinasi utama untuk berbuka puasa walaupun masa masih tidak mencemburui kami lagi…
Sampai kat sane kami terus order menu utama iaitu nasi,tom yam ,sayur dan seperti biasa ikan bakar.(menu tambahan KFC)

hidangan berbuka puasa bersama

Bestnya berbuka hari ini...
macam-macam kami sembang dari first kenal sampai la sekarang
Dan hari ini juga termeterai perjanjian kami berdua
hahahahaha

miss smile
my best friend forever
P/s: jgn marah...hahahhahaha
       janji itu jangan jadi menanam tebu di bibir saje tau....





1 comment:

EMANNUAR said...

homaigodddd !
HAHA, frens forever.

;DD