Tuesday, November 23, 2010

Contest...contest

Salam readers

Tengah mengelamun di depan laptop ini,tiba-tiba hati teringin nak buat contest macam blogger-blogger lain buat
tapi aku tak tahu nak buat contest apa yang boleh menarik hati blogger untuk masuk contest aku

Hadiah apa yang sesuai untuk diberi kepada juara

harap korang boleh bagi pendapat dan pandangan kepada ku sebagai insan yang kerdil di muka bumi

Pendapat dan pandangan anda amat aku hargai

TQ

5 comments:

Eman said...

megat, daa pakai bodband ka? heeee. bess! bess! buat laa kontes pasal cerpen atau pic jek laa. senang nk join sikit.
;DD

sya hassan said...

try pk ape yg blogger2 skunk neh addicted?? pendpt cik gebu.. cik gebu rse kbykn blogger2 giler snap.. so try la wat contest candid terbaek ke..an?? hehe

isma said...

eman:tq eman

cik gebu:contest tuk mcm menarik je

hihhihi

akan di pertimbangkan

GieAa said...

uat contest sal cerita cinta2 la..hehehe...megat kan pro bab2 ni..

isma said...

ok giea...akan di timbangkan