Friday, June 3, 2011

iklan Rambut baru

salam readers...

semalam aku bersama sahabat-sahabat aku enal,kobis,feey dan shima pergi berjalan jalan ke pekan sg petani.Bosan sangat duduk rumah so mengambil keputusan untuk pergi jalan-jalan.
Disana rupanya filem x-men dah keluar so kami mengambil keputusan untuk menonton wayang. Tayangan wayang pada pukul 9.20 malam...sungguh lambat lagi.Jam di telefon bimbit baru berdetik pukul 5.00 petang..kami mengambil keputusan  membuat aktiviti masing-masing sementara menanti tayangan filem X-MEN...

SEBELUM AKTIVITI MENANTI 9.20 MALAM






SELEPAS AKTIVITI MENANTI 9.20 MALAM

guna jari pun boleh juga
hasil menanti filem x men dan duduk di CS selama 4-5 jam


Model: Feey
Photographer: Isma aqmar
Makeup:Shimanis
Director: Kobes
Produser: Zaba

P/s:moga hepi selalu kawan-kawan  dan kenalan!!


5 comments:

fee said...

uduhh baq ang slpasss.
elok sblm g.hu3

isma aqmar said...

cantik la...

fasham said...

thanks folo saya folo balik...

marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
http://fasham87.blogspot.com

Unknown said...

woah xtgk lgi cite x-men,huhu

chegu abbas said...

nice pic....