Saturday, March 14, 2009

2 pagi

Jam menunjukkan pukul 2 pagi tapi aku masih tidak mampu melelapkan mata.Aku baring di atas katil di dalam sebuah bilik bersam-sama rakan-rakan. Rakan-rakan sibuk bermain tagged tapi aku tidak tahu apa aku nak buat so mengambil keputusan untuk menulis tapi apa aku nak tulis.Tiba-tiba aku teringat apa akan terjadi kepada masa depan aku. Adakah akan menjadi impian yang aku impikan?aku tidak pasti namun aku terus berusaha menjadi yang terbaik dalam diri aku. Aku tak nak kalah dengan sesiapa pun. Namun apabila kita mempunyai matlamat pasti kita berusaha untuk mengecapi impian.
Aku bercita-cita untuk membina empayar sendiri. Kerana itu aku setiasa membuat atau terlibat dalam dunia perniagaan namun adakah impian menjadi kenyataan…………………..Saksikan jelah

No comments: