Friday, October 30, 2009

CITA!!!!!

Dah lama aku x post blog aku nie..sekarang nie letak aku tinggal kat umah so susah skit nak tulis blog,lagi pun aku dalam final exam...huhuhuhhuh
Hari ini aku teringat kembali kisah sem lepas, aku sedih n agak touching skit..hahahaha
maybe aku dulu x matang so aku byk bt salah kat owg len kan..maybe byk pihak terguris hati ngan aku tp aku tetap kawan korg...hahhaahhaa
Sekarang ini tinggal nak final dah,tinggal beberapa hari lagi nak balik umah tinggalkan kampus yang serba indah dan dikelilingi pokok getah.Sem ini sungguh indah aku rasa kan walaupun byk dugaan mendatang tp aku suka sem nie daripada sem lepas..
sem lepas pointer aku agak teruk maybe sem lepas aku byk main n bt keje-keje yang x berfaedah tp sem nie aku cuba bangkit daripada igauan mimpi-mimpi yg indah sem lepas.Aku akan cbe yg terbaik untuk semua org yg aku sayang terutama diri aku sendiri.APA yang kita buat adalah untuk kepuasaan diri sendiri bukan untuk sape2 so BIAR ORANG LAIN NAK CAKAP APA TENTANG KITA TAPI DALAM DIRI KITA HANYA KITA YANG TAHU!!!
Biar kan sem lepas menjadi kenangan yang terindah bt aku n kawan2...SEm akan datang kita akan bergerak solo untuk mendapat kepuasaan hati kita..
KALAU BERJALAN TERUS JALAN KE HADAPAN JANGAN PANDANG BELAKANG DAH....

No comments: