Wednesday, August 11, 2010

1 Ramadhan


Salam ramadhan buat semua..dah lama aku tidak menulis ape-ape di blog aku.Dah bersarang dah semua serangga dan semua binatang kat zo0..ramadhan memberi berbagai makna untuk kita hayati dan terus ikuti.pelbagai pengalaman aku tempuhi sewaktu bulan pose. Kadang-kadang rindu zaman kanak-kanak
best giler..opah selalu cakap sape pose penuh,opah bg RM30 duit raya..blh main mercun n mcm2 lg
Yang paling menarik sewaktu bulan puasa main meriam buluh..KAMPUNGKU VS KAMPUNG SEBERANG
memang pertempuran yang amat sengit..hahahahh

1 ramadhan di negeri kedah,aku tidak dapat pulang untuk bersahur ngan family aku coz kerna bt research lak kat hospital general Pulau Pinang.kalau dapat balik kan best...blh tension kan...

Dah beberapa tahun asyik berpuasa di tempat org je..dulu kat kuantan tapi aku rasa puasa kat kuantan lagi best daripada puasa kat kedah..huhhhuhuhuh

Terkenang kembali sewaktu berpuasa di kuantan..aku ada yana,alia,fiq,amir,syafiq,ikmal,hafiz,botak,papa,mama,zaim,sarah,cimi,yati,ifwat n ramai lagi..
dorang terbaik giler la...aku amat merindui korg...

Dulu mama hafiz selalu bawa makanan untuk kitaorg buka pose sama-sama.best giler buka pose ngan yana,alia, nabila,hafiz n ramai lagi. Rindu giler waktu 2 kalau boleh di undurkan masa memang aku akan patah balik ke masa 2...

yana
Alia
                                                                              

TQ you're all

No comments: