Saturday, November 6, 2010

FOLLOWER KE-100

Salam readers,


Bila di lihat blog aku,follower hampir ke-100. Setakat ini follower yang telah follow blog aku adalah 83 orang.
Aku harap jumlah ini akan meningkat dari masa ke masa.




Oleh yang demikian,aku telah mengambil keputusan untuk memberi award kepada follower yang ke-100.
sesiapa yang berjaya menjadi follower ke-100 akan mendapat award misteri daripada aku.
Apa itu?yang itu kita tak tahu...hehehe


so pakat ramai-ramai datang  dan FOLLOW blog aku
sila tinggal komen untuk menambahbaikkan blog aku ini.
NASIHAT kamu semua apa berguna untuk aku..

P/s: sesiapa yang menjadi follower ke-100.sila beritahu aku....
THANK YOU

2 comments:

faizs said...

yang ke 86 xleh ker.. hakhak..

isma aqmar said...

blh je..nanti saya teringin nak btt contest so semua org blh masuk n blh menang...heheeheh