Friday, December 17, 2010

kembali ke masa itu

salam readers

sedang aku mengemas folder-folder laptop sambil menonton stairway to heaven tiba-tiba aku terjumpa gambar-gambar semester lalu semasa keluar bersama nuraini, kak azfah dan kak atin(aini yg selalu panggil) untuk menonton hiss dan pergi karaoke..
best waktu itu..

teringat waktu menonton hiss, ingat bahasa inggeris rupanye sekali bahasa tamil..semua tergelak
hiss...


tapi sebelum ada yang lebih lawak,makan kat depan panggung..atin a.k.a kak atin suruh budak pelayan snap kami punyer pic sekali budak 2 x thu nak snap pic..So atin a.k.a kak atin gelak biler pandang muka budak 2..hahaha

abes je menonton wayang terus g karaoke, cadang nak karaoke 6 lagu sorg tapi xleh coz kedai nak tutup
adoyai...
11 buah lagu di karaoke


nurainie a.k.a miss smile

atin a.k.a kak atin

mira a.k.a kak azfah

karaoke x ingat dunia

sehati berdansa

atin a.k.a kak atin  nyanyi lagu orang putih


best waktu sebelum cuti semester dan sebelum final exam ....hilang segala duka dan lara...
moga semua kamu hepi pada waktu kite kuar...


aku dan nurainie


p/s:Atin a.k.a kak atin, walaupun dah belajar kat kampus puncak..jgn lupa kenangan ini tau..

good luck semua...

3 comments:

MiZi said...

enjoynyaa... nak pi gak

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/aktiviti-tengah-lonely.html

is said...

mmg best

Anonymous said...

Haha..tengs so much megat!! mmg enjoy gler2 kot tyme tu..besh kuar ngn megat..sporting gler..rindunye nk kuar lg mcm tue..dun worry k..atin x kn lpekn megat,aini n kak azfar..kenangan ni atin akn igt smpai bile2..klu ade peluang lg, nk g karok lg..heee..=)