Saturday, February 19, 2011

Petrol Habis!!!

salam readers

semalam malaysia dikejutkan dengan berita petrol habis:jeng jeng jeng
Sejauh manakah kesahihan berita ini: ding dong
Sebenarnya ini hanya gosip liar sahaja..Minyak kereta aku yang habis ditengah jalan
lawak giler beb...

Dalam perjalanan menuju ke gelanggang badminton di corn river village..aku lihat meter minyak kereta menunjukkan petanda yang tidak berapa baik so aku dan kawan-kawan aku mengambil keputusan untuk pergi petrol station yang hanya 2.5km daripada situ....

ting tong..kereta aku mula tercungap-cungap kerena kehabisan minyak,Sampai 500 meter terakhir akhirnya kereta ku tewas
so orang-orang kuat aku, zainal,cui dan firas mempunyai tugas yang penting iaitu mengerakkan kereta untuk sampai ke destinasi yang tuju

Hujan renyai-renyai membasahi mereka dalam usaha menolak kereta aku dan aku seperti biasa menjadi pemandu yang setia...

ding dong..sampai sudah ke petrol station



p/s terima kasih kenalan-kenalan

moral of the story:isi minyak dulu sebelum nak berjalan

No comments: