Saturday, May 12, 2012

kelip-kelip

Mari melancong
Tarikh:6 mei 2012
Masa :6.00pm -12 a.m
Salam readers, Dah lama saya tidak update blog ini kerana saya agak sibuk kerana banyak hal-hal yang tidak berkaitan perlu dibuat. Saya update blog ini untuk berkongsi dengan kawan-kawan blogger sedikit informasi tentang kelip-kelip di kuala Selangor. Ini merupakan pertama kali saya menjejak kaki di situ. Tujuan saya dan rakan-rakan pergi ke sana adalah untuk menyambut hari jadi kawan kami kerana dia teringin sangat nak tengok kelip-kelip. Perjalanan daripada shah alam ke kampong kuantan, kuala Selangor mengambil masa dalam 1 jam 15 minit tanpa kekangan yang dihadapi. Tetapi kelakarnya dalam perjalanan untuk sampai ke sana si besday gurl nie masih tak dapat kenalpasti apa program sebenarnya kerna si besday gurl telah di sajikan dengan dakyah negative oleh si Zaba…Kesian besday gurl!! Si besday gurl ini terkejut apabila mengetahui dia di bawa oleh kami semua untuk melihat kelip-kelip sempena besday dia. Best tak kakak….tahniah yang telah menjayakan program ini terutama rahila, zaba,taty, aty,iznia, annys, org sabah ,n kawan iznia. Infomasi tentang kelip-kelip

Tempat: PUSAT PELANCONGAN KELIP-KELIP KAMPUNG KUANTAN, KUALA SELANGOR
Waktu operasi: SETIAP HARI ( 7.45-10.30 MLM) Selamat singgah ke sini!!

P/s : happy besday kakak(nik syazleen).

No comments: