Tuesday, August 7, 2012

Perempuan yang Menghina Sabah

huhuhu. terasa sedih sangat2 dengan apa yang berlaku. bila sabah asyik d hina. kenapa perlu menghina sabah? kenapa? kalau tak suka sabah. jangan datang ke sabah! kitorang tau la sabah tak maju macam kat negeri korang 2. tapi jangan la sampai cakap sabah negeri "SAMPAH".. huhuhu..

semoga akak ni mendapat petunjuk dan terbukak otaknya untuk berfikir dan bukak mata luas2 betapa indahnya sabah. korang jangan la macam ni k. kita kan 1malaysia. huhuhu



Pandangan atau jawapan isma aqmar

Perlu ke nak hina sabah..jika anda belum ke sabah sila jangan nak hina sabah. perempuan yang tiada akal fikiran. kau datang sabah nak belajar bukan nak karaoke. Saya bukan orang sabah atau tinggal di Sabah tapi saya suka sabah. Sabah sebuah negeri yang anda perlu datang!!


3 comments:

AmyZana said...

sengalnya. apesal nak kutuk2 Sabah ? Sabah kan part of Malaysia ? cakap main lepas je. dekat facebook pulak tuh. bukan ke semue org boleh view profile dia ? T.T

AmyZana said...

sengalnya. apesal nak kutuk2 Sabah ? Sabah kan part of Malaysia ? cakap main lepas je. dekat facebook pulak tuh. bukan ke semue org boleh view profile dia ? T.T

iena_mieyna ^^ said...

menghina tempat yg bakal didiami utk menuntut ilmu??pelik btl bdk pempuan ni..nawaitu awl2 dh x elok.nk blaja niat blaja je la..tgk2 nanti sangkut dgn pk we sabah jugak..hehehe.. :)