Saturday, October 16, 2010

Tanda-tanda anda menjadi Gay

1. Gemar memakai hiasan
Perhatikan wajah lelaki tersebut apakah terlihat menggunakan hiasan. Tentu hal ini tidak berlaku jika profesinya menuntutnya untuk menggunakan hiasan. Saat ia sedang menghabiskan masa dengan anda atau berkumpul dengan teman-teman untuk berehat biasanya ia akan tetap menggunakan hiasan walaupun sedikit.
Boleh menggunakan blush on waran nude atau pelembab bibir berwarna. Ingat, tidak ada lelaki normal yang akan menggunakan riasan saat sedang mendekati wanita incarannya.

2. Tanpa sedar sering mengagumi lelaki
Saat pergi bersama dia tanpa sedar sering mengagumi lelaki. Matanya bisa tiba-tiba memperhatikan lelaki lain walaupun ia sedang berbicara atau menggandeng tangan anda. Jika ada lelaki yang menarik baginya, ia akan memperhatikan lelaki tersebut dengan teliti.

3. Terlihat mesra dengan rakan-rakan lelakinya
Perhatikan cara dia berinteraksi dengan teman lelakinya. Watak pertemanannya seperti wanita, mereka boleh berpelukan, cium pipi kanan dan kiri. Walaupun laki-laki normal juga boleh melakukannya, anda akan dapat membaca dari gerak tubuhnya.

4. Pernah mengajak anda ke kelab atau komuniti gay
Anda diberikan kejutan dengan tiba-tiba dengan diajak pergi bersamanya ke tempat yang belum diketahui. Sesampainya di sana anda bingung karena banyak lelaki yang berpasang-pasangan. Jika anda kaget dan bertanya padanya, ia akan pura-pura tidak tahu.

Adakah anda seperti ini??

hahahaha

No comments: