Wednesday, November 10, 2010

KAu Pergi Semester empat

Salam Readers

Tanpa aku sedari maka berakhir semester ini kepada aku. Terkejut,tergamam dan macam-macam perasaan yang wujud di dalam sanubari ini kerana tanpa sedari semester 4 meninggalkan tanpa memberi pesanan yang indah untuk ku.

Kata orang masa memang akan meninggalkan tanpa memberi pesanan ataupun peluang. Kata aku pula, aku seatiasa terlepas masa yang indah.

Terlalu pantas aku rasai apabila semester empat pergi dengan begitu cepat seperti air sungai yang mengalir. Aku pun tak tahu apa yang buat pada semester empat kerana cepat sangat.Pelajaran pun tidak habis belajar dan ambil final pun tidak bersedia pun. Macam mana POINTER untuk semester 4 ini. Aku harap boleh dapat apa yang aku target. Biar dapat mencapai 3.00 pun aku dah suka kerana semester ini aku langsung tak study keras just relax-relax je.

PAD260,PAD254,LAW245,QMT212 dan BEL312, kau pergi tanpa aku mulai dengan bersungguh-sungguh
kau tinggalkan aku,tanpa aku fahami kamu semua.
kau hilang tanpa aku jatuh cinta pada kamu

Aku harap kamu tidak menyimpan dendam terhadap ku kerana mengecewakan hati kalian kerana tidak mahu mengenali kamu.

3.00 akan kukejar ....

SEMESTER EMPAT PERGI
SEMESTER LIMA DATANG

SELAMAT TINGGAL MERBOK!!!

No comments: