Wednesday, December 1, 2010

tHe killer s0ng

salam readers




semasa aku menulis entry ini,aku sedang menonton sebuah drama di astro prima yang bertajuk Lagu kita


Lagu kita adalah salah satu lagu kegemaran aku dan seseorang yang pernah wujud di jiwa aku


wah..semasa menonton drama ini,tiba-tiba aku teringat kenangan-kenangan terindah..damn...


aah...cukup menganggu fikiran aku walaupun drama ini tak ada kena mengena dengan cerita aku tapi lagu ini membuat
aku teringat dekat seseorang


indahnya masa itu walaupun antara aku dan seseorang itu bukan ada apa-apa perasaan..tapi entah kenapa bersama dia memang wujud perasaan yang pelik dalam
jiwa aku


masih di ingatan lagi, if awak rindu saya..awak dengar lah lagu kita


hahaha..lawak giler biler teringat..


biar la masa menjadi pengukur untuk aku lupakan kenangan itu
kenangan manis tidak semesti harus di ingatkan


daa lah..aku nak sambung nak tengok drama lagu kita


papai...

4 comments:

♥ cik mija ♥ said...

suka juga lagu tu..

ambik tag dari belog saya

fatin said...

(",)

♥LyNnDa♥ said...

hai...
lin bru jek tgk blog kamo..
lin nk follow..
klu pas nie follow lin balik leh x???
(=^____^=)

isma said...

tq sgt..korg bg respon kat aku