Monday, August 23, 2010

Hukuman

semalam adalah hari yang penuh dugaan untuk aku
perasaan aku seperti di panah kilat dar langit
aku pun tak terkata ape yang berlaku semalam 
pagi kena gak pastu petang kena gak
nyaris malam x kena 
kla kena aku pun x thu la...

adakah ini satu hukuman atau dugaan yang melanda di bulan puasa ini.Jika tahun lepas adalah raya yang paling indah buat aku namun adakah masih ada pada tahun ini
aku pun x faham nape nak hukum aku kerana mulut org
aku blh bt ape
kla aku ckp kat org2 tu dorg nak dgr ke...
comform x dgr la...

sape blh gthu aku camne nak tutup mulut org
x leh nak tutup mulut org nie
bt camne tetap berbunyi
aku nie manusia ok bukan malaikat
aku pun dah penat dengan mulut org tapi aku diam kan je

kenapa perlu nak menghukum aku
padahal aku yang tersepit di tengah-tengah ini
entahla 

**MULUT MANUSIA BLH TUTUP KE**
seSUAI ke aku di kena kan hukuman itu

Satu jam saja ku telah bisa
Sayangi kamu, dihatiku
Namun bagiku melupakanmu
Butuh waktu ku seumur hidup dinantiku






No comments: