Friday, January 28, 2011

Perasmian!!

salam readers

Aku dah kawan-kawan aku baru je nak meneruskan perjalanan pulang ke kampung tetapi alangkah sedihnye apabila tayar kereta aku pancit.Nyaris tidak jauh dari rumah tayar pancit masih di dalam taman. So aku dan kawan-kawan aku mengambil keputusan untuk tidak pulang pada malam ini...kami kembali ke markas download untuk teruskan perjuangan dalam mendownload movie pada malam ini..Movie ini di download untuk mengisi masa lapang apabila di kampung..Setakat ini aku sudah mendownload 14 jenis movie...banyak giler...
Markas di lembah single ini banyak memberi peluang untuk aku download dan on9 sampai mata terpejam..


Hari ini juga aku telah menukar nama blog aku daripada shadows in my heart kepada isma aqmar.Kenapa aku letak nama ini.Sebenarnya tak ada motif pun nama itu,hanya kerana aku suka nama itu je...
Macam style je nama itu...

DENGAN RASMI AKU SEBAGAI PEMILIK BLOG INI INGIN MENGISYTIHARKAN BAHAWA ISMA AQMAR MENJADI NAMA BLOG RASMI AKU YANG MENGANTIKAN SHADOWS IN MY HEART

YANG BENAR
MEGAT ISMAIL B. MEGAT NASIR
PEMILIK BLOG INI

1 comment:

Mohamadazhan.com said...

pemegang mohor raja2 ka ni.hehe