Saturday, May 28, 2011

langit tidak selalu cerah...

salam readders
Menarik tak tajuk entri aku ini.Sebenarnya ini merupakan tajuk filem tahun 80an...

Aku bukan nak berkongsi tentang sipnosis atau jalan cerita tetapi aku amat tertarik dengan petikan dialog yang di ucapkan oleh encik imran kepada anaknya yang bernama murni

murni: boleh la murni buang anak patung ini ayah

Imran: tak usah di buang anak patung itu.

murni:kenapa ayah

imran: sudah menjadi lumrah manusia atau alam semester
"Apabila mendapat barang baru nescaya barang lama dilupakan" Tidak salah menyimpan barang lama kerana satu hari nanti barang yang lama  amat berharga berbanding barang baru.

2 comments:

Mr iz said...

perrgh ceta lama tu..he he he... macam esok masih ada je...he he he betul tu... pengumpul barang barang antik ni ramai gak woo...he he he

isma said...

x kumpul pun..tertengok je
kihkihkih