Saturday, May 28, 2011

Seribu kemaafan untuk blogger

salam Readers...


sedih gila rasa hati ini kerana dekat sebulan tidak dapat melayari internet apatah lagi untuk mengupdate blog ku yang tersayang n melawat kawan-kawan blogger...

Saya nak minta maaf kepada blogku kerana tidak dapat mengupdate kamu. Apabila pulang ke kampung sudah pasti, aku tidak mampu mengupdate kamu. Aku pun tidak ada broadband maka di situ susah untuk berkomunikasi bersama kamu.

rakan-rakan blogger sekalian,aku pun nak mohon kemaafan kerana sudah lama tidak melawat kamu sekalian.Kepada blogger yang baru follow blogku ini, aku akan follow blog kamu dalam masa terdekat ini.mohon seribu kemaafan daripada kalian semua.

Terkejut aku apabila membuka akaun nufnang apabila ada 5 BE sedang berjalan.Sedih aku kerana tidak mampu promote BE aku tapi aku akan cuba promote my BE kerana aku sudah kembali untuk berblogging


SELAMAT KEMBALI ISMA AQMAR
SERIBU KEMAAFAN DI POHON

No comments: